Bitterfitta

Har fått en kommentar som jag inte kunde göra mycket annat åt än öppna mina två armar och omfamna den, jag älskar den med andra ord även om det direkt är komplimanger:

"tydligen gillar du att sitta och klanka ner på folk..... lycka till om du tror att det kommer gå bättre för dig/domi"

Om jag gillar att klanka ner på folk? Ja, yes, qui, si, hur många språk skall det behövas ta på för att folk skall förstå. Men gärna inte utan baktanke, inte kul att klanka ner på folk för klankandets skull (alla gånger), man skall aldrig nedvärdera humorns kraft. Och människor som beter sig rent idoitiskt är i regel roliga att skratta åt. Sedan är jag lagd åt det bittra hållet, jag är på ren svenska en bitterfitta (ursäkta ordspråket som Öczan hade sagt). Så som sammannfattning kan sägas att det som kommer från mig är lite hat men det mesta ironi och sarkasm och kan man inte ta det får man gärna hata mig (säger som Alex Schulman de som avskyr mig är i regel idioter).

På torsdag kommer Alex hem, inte Alex Schulman utan min Alex.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback