En Moder Teresa i en glamourmodells kropp

image488

Jag läser en artikel(???) skriven av Alexander Erwiks som finns att läsa på sthlmsfinest.com att Rosing är avundsjuk på Gynning och att Rosing undrar varför det går så bra för Gynning och inte för henne i med att "vi har ju faktiskt samma bakgrund". Något som Erwiks kommenterar lite spydigt: "Det du Linda Rosing kan du ju ligga sömnlösa nätter och tänka på, vi andra vi vet exakt varför". Och inget konstigt med det, alltså den spydiga kommentaren eller de andra som tycker likadant och även de säger sin åsikt om Rosing som möjligtvis inte går under kategorin komplimang. Alla utan en, av allas Moder Theresa, Marie Plosjö (på bild), som skriver "Vad jag har förstått så mår ju inte Linda bra.., hon har hamnat i en ond spiral. Hoppas att hon mår bättre snart och att hon kan ta sig ur denna onda cirkel. Jag förstår inte skadeglädjen bland de som kommenterar. Empati och kärlek är långt mycket skönare att ge än kritik grundat på illvilja ."

Skämtar hon med mig med? Låt människor störa sig på Linda Rosing ifred, hon är faktiskt en människa som
byggt en karriär på mediehoreri.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback