Fröken, fröken vaddå?

image487

Marie Plosjö åker land och rike runt för att krona nästa Miss World Sweden och här är vad Jönköping hade att erbjuda. Söta tjejer, visst, men klänningarna är skandal. Ser ut som om nians balklänningar har dammats av för att se dagsljuset ännu en gång (och förhoppningsvis bara denna gång, men hey alla har hemska balklänningar, min från nian duger inte ens att putsa skor till), men det jag skulle komma fram till är att alla deras ligger i lä när man ser Marie Plosjös porrchock. För det är väl vad det skulle heta på kvällspressens lödsedlar, en röd klännig av lack/latex som inte lämnar mycket till fantasin. Inget jag skulle ha på mig som konferencier om det möjligtvis inte skulle vara på  en tatueringsgala, sexleksaksmässa, eller något dylikt.

Kommentarer:
Postat av: Bea

Usch! Ser inte bra ut alls! Känner igen klänningarna som tjejerna har, typ skanky 600:- saker från nån skum affärskedja... Flera tjejer på min bal (för 2år sedan) hade sådana.
Bedöm min klänning? Lägger ut en bild i min blogg:)

Postat av: Bea

Ähh, hittade ingen bild på min klänning. (Like you care?;))
Men kan lova dig, den var det fan mer klass på!:)

2007-05-18 @ 23:39:20
URL: http://goodiebag.tjejsajten.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback