Jag är inte den som är den

image490

Jag är inte den som är den som klagar på allt och alla, eller det kanske jag är, men något jag alltid tänker på när jag ser "Because of you" på MTV är varför dansar han, Ne-yo, runt i en svart paljettkavaj? Skall han inte låta paljettkavajerna vara och låta musikal- och cabarétartisterna ha dom? För ett-två år sedan kysste jag en kille som var med i någon cabarét och det hela är bara väldigt pinsamt. I alla fall så såg Daniel honom på stan (mitt på dagen, på café) några veckor sedan och sa till mig "jag såg din musikalkille, han hade på sig sådana där musikalkläder". Hopp, tänkte jag och var bara glad att jag inte var med och frågade Daniel vad det var han hade på sig som var så typiskt musikalaktigt. Jag hade målat upp en bild av färgglada skjortor, glitter, paljetter och byxor av strech men Daniel sa att "ja han hade på sig jenas och en tröja". Med andra ord väldigt musikalaktigt, öhh.

Kommentarer:
Postat av: Fannie Myrén

Jag håller med, vissa plagg som stjärnorna bär undrar man om dom inte blivit express skickade dirket från mars... humelihumeli


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback