Jag då?

Ugly Betty nu, ser folk dricka geléshots och frågan är omman gör det någonstans i hela Sverige än i universitetsstäder och på Chalmers? Jag har aldrig sett det.

Igår var det derby som sagt och något som jag blev påmind om när jag loggade in på aftonbladets hemsida för se om Lindsay Lohan kört in i något träd, trottoarkant eller något annat det senaste dygnet. Pappa ringde mig i söndags och frågade om jag skulle med på derbyt, jag sa att jag inte visste och pappa sa att han skulle återkomma på måndagen. Något han inte gjorde och jag halvt om halvt glömde av men inte trodde jag att Ellen och pappa åkt dit själva utan att ens höra av sig. Hopp, men de måste ha sett töntigaste ut av alla 30.000 på Ullevi.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback