Jag vill fortfarande inte...

Jag vill fortfarande inte ta mig till skolan och sitter här i ren protest och vägrar sätta på mig kläder. Som ett barn som inte vill gå till dagis för hon hellre vill se barnprogram. Men snart, om en fem minuter, måste jag ta mig i kragen och sätta på mig något med en krage.

Funderar på att höra av mig till pappa och se om han vill luncha i med att han jobbar ett stenkast (bokstavligt talat, skulle jag kasta sten från där jag har mina föreläsningar skulle en sten om jag vore riktigt stark nudda Handels) ifrån.

Veckans se i framemot är inte många (få men bra):
Daniel kommer hem (fast han har inte varit borta länge), TOBBE kommer hem som varit borta i en tio månader vilket skall bli jättekul (har han växt? tappat tänder? antagligen inte i med att han är 22) och Eurovision Song Contest går av stapeln, äntligen som Gert Fylking har myntat.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback