Lite om allting

Tobbe kom hem från sin 10-månaders resa runt om i vida världen (Asien, Austrailen, Latin- och NordAmerika) igår vid lunchtid och senare befann han sig på Chezan för att träffa Schillerskagänget + mig. En stor eloge till honom som orkar, jag hade varit hemma och sovit och antagligen sovit nu med.

Ikväll är det Eurovision Song Contest som inte riktigt är densamma utan Alex här  bredvid mig i soffan med chips, hjärtan, ostbågor, dip, godis och läskeblask som sällskap. Nu får jag klara mig ensam med kladdkaka.

Lyssnar på Finland - USA matchen tack vare webradion och Finland leder än så länge. Visst vore det roligt med Sverige - Finland i final.

Hade planerat att gå på föreläsning imorgon men tur var det att jag snegla på schemat annars hade jag gått runt som en annan vilsen själ och letat efter en föreläsning som inte existerat.

Nostalgi, gick på Ahlman igår och idag gick jag på Schönbeck på Billhälls (trots det varit Hemköp i år och dagar kommer jag aldrig sluta kalla Hemköp i Sisjön för Billhälls). Vi pratade om the good old days på gymnasiet då allt var lek och skoj.

Daniel har för övrigt fått ett till jobb, som diskare på Trädgårn, och Daniel plockar på sig jobb som om den som haft flest vid döden vinner.


Kommentarer:
Postat av: Henrik

Ingen uppgift alls, vi skall gå dit "helt oförberedda". Pajaseriet på universitetet känner inga gränser, men jag antar att det är någon gruppövning i hur vi uppfattar grupptryck eller nåt.

Basgrupp 1 och 3 skall vara i B228 (tror jag, annars är det B227) kl 9.15
2 och 4 i B227 (eller B228) samma tid och grupp 5 och 6 någon gång på eftermiddagen, vet ej när.

Postat av: alex

guess what. jag kommer kanske hem snart.....puss

2007-05-11 @ 12:02:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback