Mors dag

Mors dag idag. Jag ringde min syster Ellen igår och frågade om hon hade köpt något till mamsen. Nej svarade hon och frågade mig detsamma och även jag svarade nej. Istället för att lägga upp en plan på att köpa något, planera en middag eller något dylikt så sa vi båda bra för då är vi båda två lika dåliga döttrar. Ungefär så det fungerar i detta hushåll och jag kan inte tänka mig att min andra syster Becka har planerat något överdådigt.

Jag har i alla fall sagt att jag älskar henne och senare (snart) får jag väl inhandla några blommor, choklad eller något annat.


Kommentarer:
Postat av: Peter Freeman

Hello Webmaster,



I am webmaster of Health Care websites; I've found your website information (
http://sellouts.blogg.se/) and advice to be a very good fit for our visitors so could you please give us the best price for a site wide link on your esteemed website for a period of half and 1 Year? We will make payments Via PayPal so if interested, please mention your PayPal id.



If we are happy with your price, then we will send you the Link details that you can place on your website and we will make the payments to the PayPal id provided by you.



Regards,

Peter Freeman

[email protected]

2010-01-20 @ 12:03:17
URL: http://www.doctorsimprovinghealthcare.org/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback