The Office UK!


image491

En timme att avvara, men på vaddå? Får bli en favorite i repris med lite "The Office", UK version, så klart. Mitt all time favorite avsnitt är season 2 avsnitt 4 när David kommer med örhänge, datortönten Simon kommer till kontoret och berättar om hans eskapader på go-kart och speedwaybanan för Garteth, David blir sur för att de andra på kontoret kallar honom för Bluto och Herr Padda när Keith på kontoret  både är tjockare och har glasögon, hans lediga kläder han har på sig när han ha sitt föredrag, fototagning, när han vill imponera på de andra som skall hålla föredrag, motivatonsföredraget och när han avslutar med att springa ut till Tina Turners "Simple The Best".

Sedan skymtas Sergio Georgini jackan med och den går inte av för hackor. Det är lite min pappa över den jackan. Kanske inte riktigt så illa, den är inte av Sergio Georgini (tror jag) och inte kolabrun men där slutar olikheterna. Den är hemsk och ser ut som en svart plastpåse och gör sitt syfte i någon slags ålderskris. Jag brukar alltid syna min pappa från top till tå och egentligen inte säga någonting utan jag antar att min blick säger allt för han frågar alltid "vad är det för fel nu då?". Kom förbi Handels i Göteborg, extern redovisning och något annat föreläser han i och kolla in hans klädstil. En David Brent på Handels.

Kommentarer:
Postat av: Candy

whaaaaa love the office! David brent and gareth hohohoooooooooo


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback