This is why i'm hot

image492

I fredags mötte jag upp Alex, Frida och Jakob (som alla är på bild förutom jag för 1. de är i Paris på bilden medan jag var och ruttnade i Flatås och 2. de är tre snygga modeller och jag en fem i tre tjej om jag har tur vilket får mig att tänka på This is why i'm hot låten med Mims: this is why i'm hot, this is why i'm hot, i'm hot cause i'm fly you aint cause you're not, jag antar att jag är den där not fly-tjejen). Jag, not fly, fem i tre på Mykonos. Alex är not so fly heller på den här bilden, två kalasras.

image493

Vi bestämde oss för helst inte Chezan men efter att alla (och då menar jag alla) närliggande ställen med närliggande prisar var överfulla så hamna vi där till sist. Gick på Daniel & co (suprise att vi träffades där av alla ställen), över till Smaka för att till sist gå ta oss till Peacock (eller inte sist sist, sist är BK) Peacock var skandalöst (vilket är ett ord jag tycker om att använda), i alla fall musiken och människorna om var där men hey alla ställen som vill ha mig som gäst borde jag vara misstänksam mot (som är en regel som alla människor borde tillämpa som har lite självinsikt).

Igår var det Alex & Anna dag vilket det är varje dag han är hemma och inte mig emot.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

"he is bjave and funny and smajt. I love ouj dad"
jävla seventhheaven unge säg RRRRRRRRRRRR för i helvete.

2007-05-27 @ 19:07:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback