Våra bästa år

image472

Jag har frenetiskt följt "Våra bästa år" sedan jag gick i en femman men nu håller inte ens jag koll på släktträden i Salem längre och inte manusförfattaren till serien heller. Jag hänger inte med när och hur Jennifer Horton och Lucas Roberts blev syskon och fick reda på det? Och manusförfattarna hänger inte heller med på alla syskon, i ett avsnitt för två veckor sedan så sa Marlena att hon var glad att umgås med alla sina barn och då satt bara Sami Brady, Belle Black, Rex DiMera och Cassie DiMera runt bordet. Hennes två resterande barn Eric och Carrie var inte där och bortglömda av alla, inkl. manusförfattarna. Skandal när man tänker efter för vilken hög klass den serien alltid hållt i över 50 år.

För övrigt så harjag har hört att Stefano DiMera lever fortfarande (nähä, han har fler liv (eller planer) än en katt och skall göra comeback i juni i USA efter att medverkat i Glamour i x antal år. Den där Joseph Mascolo (bild) är något alldeles extra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback