Hej här kommer påfågeln


image559

Peter Siepen gästar visst EKG på måndag och i reklamenberättar han att hans kläder lockar till skratt och han bjuder på det. Skitbra, för i ärlighetens namn gör dom verkligen det och det är ungefär det enda med honom som gör det. När jag och Challe alltid hamnade på Göteborgs hetaste efterfest förr på Tintin så kom han in en söndagsmorgon vid halv sex och satte sig bredvis oss. Han var sällskapssjuk och så snälla som vi är lät vi honom sitta bredvid oss. Jag klarade inte av mer en 20 minuter ochdå gick jag utan att säga någonting till Challe. Jag skickade ett sms till Challe och skrev "kom till Sevan men ta fan inte med dig honom". Likförbannat kom hon ner med honom i följe minuten senare och då propsade han igen att jag skulle lyssna på hans låtar från 60-talet han hade i sin iPod. Vi blev i alla fall av med honom tids nog men jag tror jag var mer sur på Challe då än jag någonsin varit under några av våra bråk. Summan av kardemumman är i alla fall att Siepen är rolig på avstånd och endast på avstånd.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback