Msn

image554

Hade jag varit inne på msn nu hade jag haft staus upptagen som i stör mig inte för helevete. Jag har nämnligen utvecklat ännu ett beroende, tetrisberoende, som tar upp en stor del av mina vakna timmar. Det hela går faktiskt inte bra alls, min syster har rekordet och det bådar inte gått, hela världen är upp och ner kan man säga. Vad händer här närmast? Daniel blir smart, mamma och pappa flyttar ihop igen, jag och Challe blir vänner igen? Haha det sistnämnda skämta jag, vi är kompisar igen trott eller ej.  I alla fall apropå msn så förstår jag inte varför man är inne på msn om man är så djävla upptagen eller inte ens vid datorn tar inte det bort msn:s funktion lita som är att PRATA MED ANDRA. Sedan en annan sak som jag nämnt förr och säkert inte är sista gången jag nämner är varför heter alla en masa dumt i kursivt efter namnet. Bara av att kolla på mina vänner på msn så vill man säga upp kontakten med några av dem, vad tycks om "haute cuisine i Kullavik!" det hela låter väldigt glammigt eller "you'''re a slave to money then you die". Men mina småsystrara vänner heter allt möjligt, Ellen har en kompis som uppdaterar varje dag och skriver hur länge hon och hennes pojkvän har varit tillsammans. Lite snoppet när det sen tar slut, vad skall hon göra då? Uppdatera hur länge hon varit singel? Nu skall jag spela Tetris skall bara ändra min status till upptagen på msn.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback