TGIF

Idag hängde mamma med min till doktorn och efteråt gjorde vi allt en mamma vill och måste göra. Förbi hennes jobb, IKEA, handla mat handlat lampor hos världens segaste Werner på Werners El och Systemet. Jag kände mig som ett trotsigt barn men jag orkade verkligen inte åka med på något mer ärende  så till sist slängde jag in handduken och  vi var tvugna att åka hem med min nyfunna vän Slajm, som jag köpte för en femma i en automat. Ikväll blir det utgång. Men jag börjar bli lite irriterad, att först vara på Bliss, därefter hemma hos Kattis och sedan till Buddha som ligger på Linne varken låter eller är logiskt. Jag orkar inte svänga runt så, jag vill köra Bliss och sen Avenyn men jag antar att jag inte har någon talan. Det kommer bli Bliss, Buddha och sen Avenyn, gaaah.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback