Trakasserier

Har ringt till mammas jobb idag tre gånger redan och fler lär det nog bli. Jag brukar ringa till mammas jobb i tid och otid. Kan blir lite sur om hon prioterar bort mig för en patient som håller på att dö när jag vill veta vad sockor finns. Idag har jag ringt för att 1. säga att jag kommit på en sak sonm är knostig med livet (förutom allt annat i livet som är sååå glasklart) och det är varför vill man bli breväbarare, det kom jag på när jag posten kom och var tvungen att dela med mig om som om jag skulle bli nominerad till Nobelpriset för denna tanke 2. frågat efter vart mitt sjukhäfte ligger och nu sist 3. är min mössa tvättad (det är kalllllt i Göteborg) och Alexs halsduk han glömt här som jag vill ha på mig och minnas honom (låter som att han är död eller alternativt jag är kär i honom). Mössan låg i tvätten, of course, jag vet att jag är en skitunge och inte tvättar själv men det är inte klockan som går och går och aldrig kommer någonstans utan min smutstvätt (jag syftar alltså på att tvättmaskinen går och går men aldrig med mina kläder i). Så nu är jag försenad till doktorn men men. Jag får la ringa henne med för att säga det och dela med mig min tanke om brevbärare som bonus.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback