Trott eller ej...

Igår funderade jag ett tag (en sekund) på att inte hänga med för jag kände mig ful vilket var något som vidarebefordrades till Daniel.

- Jag vet inte om jag vill med, jag känner mig ful.
- Du ser ut som vanligt.
- Men det är nu du skall säga att jag inte ser ful ut.

Hur svårt kan det vara? Alla killar här ute i världen borde lära sig detta, om en tjej säger jag ser ful ut säger nej du är jättevacker, säger hon att hon är tjock säger ni nej. Deny deny deny.

Men idag när jag vaknat upp och är bakistrött, håret är rufsigare än någonsin och mascaran är utsmetat känner jag mig snyggare än någonsin. Kanske inte, men jag ser bättre ut nyvaknad och bakis än fixad till tusen. Vet ni vad det innebär? Jag skall ta med mig fler hemsläp. Hahah...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback