You just made my day

image534

Alex ringde från andra sidan jordklotet, närmare sagt NY, och gjorde min dag. Åh han är är världens bästa och börjar bli lite blödig på senare tid. Säger att han älskar mig och sådant, mucho appreciated. I löööve you to. Vi pratade om ditten och datten och om min skrivarkurs. Han tyckte det var kul att det gick så bra för mig och då fick jag snällt krypa till korset och berätta hela sanningen. Att allt är långt ifrån lovord från min föreläsare som när min text blev kallad "embryo". Djävla kärring. Hon är bara bitsk för hon är vithårig och jag blond(?, någon nyans av blondhet är det i alla fall), hon gammal, jag ung och frisk som nötkärna, hon ful och jag hmm lite snyggare i alla fall. Kanske inte mycket, men lite i alla fall.


image535

Sitter och väntar Shanna (jag tycker hon ser ut som sundheten själv på denna bild, som en nyponros). Hon är sen, i alla fall enligt mig. Vi har inte bestämt någon tid eller så men jag tycker hon borde vara här nu. Kom kom kom.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback