You win some, you lose some

image530
Jag hatar att städa och då menar jag H-A-T-A. vilket verkar vara något som runs in the family för att vara internationell så ni mina amerikanska miljoner läsare kan snappa upp något.  Bättre med lite skit i hörnet än ett rent helvete är mitt mantra. Nu i alla fall skall jag ta mig i kragen och göra någon slags snabbstädning av mitt rum för att senare gå på långpromenad. Eller långpromenad var att ta i rejält, jag skall gå till Torget för att inhandla alkohol och något att ha på mig på lördag. Frågan är bara, vad skall jag sysselsätta mig med ikväll?

Jag kom ihåg när jag och Challe alltid hade i alla fall fredag och lördagen inplanerade. Gärna torsdagar och tisdagar med. Utgångar och gärna hem sju på morgonen, åh det var tider det. Nu pratar vi inte med varandra och jag tror inte vi kommer göra det inom snar framtid eller i huvudtaget göra det. Men det är så det är, you win some, you lose some.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback