Bette Davies

Ibland har jag lite svårt för människor som lägger upp youtube-klipp åt höger och vänster. Saker de anser är roliga som inte är det, låtar de tycker är bra som inte är det och videor som framkallar nostalgi trots att dom kommit över klippen på senare tid och vill göra sig speciella nu. I alla fall så posat jag youtube-klipp som aldrig för men men....



Den här låten lyssnade jag jämt på för två år sedan tack vare tvshop som gjorde reklam för någon cdskiva med gamla godingar. Samma vecka jag laddade ner den låten så träffa jag en kille till helgen som hade den här låten som ringsignal. Är det om inget ett tecken från ovan så säg vad? Jag kände honom i och för sig från innan, vi lekte när vi var små, gick på samma högstadie men tilltalade aldrig varandra i vuxenålder tills den kvällen. Idag tycker jag verkligen inte om honom vilket alltid är passande när ens föräldrar är barndomskompisar.


image845

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback