Briljant

Emils nästan flickvän har en kompis som alltid säger till mig hur rolig jag är. Tror ni jag suger åt mig som en svamp? Yeeeees, jag briljerar verkligen när hon är med, drar skämt efter skämt och när hon försöker säga något tr jag upp en fingret som ett litet näää näää sccch här är det jag berättar historierna och så fortsätter jag. Tänk om alla kunde gilla mig lika mycket.

Becka behövde inte sova över hos sjukan så nu imorse var jag så snäll så. Sa att hon var söt, hennes frisyr var fin (en vanlig knut) och hennes tröja var trendig, haha, så sa jag inte utan att den var fin den med. Hon sa att det var en födelsedagspresent men jag hörde fel och trodde hon sa att det var födelsedagspresenten från mig så då svarade jag "det är väl klart jag kommer ihåg det". Nu när hon gick tyckte jag hon såg blek ut så jag sa ta lite rouge och där rasade korthuset, det jag byggde upp under morgonen med smicker slutade i ett litet raseriutbrott från henne. Och jag som försökte.

Det som tar garanterat långt tid för mig på morgonen är att föna (föna och föna, få det torrt) håret. Jag har en egen teknik som gör att man har hårfönen på ett och samma ställe tills det blir torrt och sen byter man ställe. Det tar lite tid men jag börjar lära mig att göra rätt. När jag var i Grekland med Alex fick han flippen på mig när jag gjorde så för det tog så lång tid. Det finns andra grejer jag gör fel och inte får göra för Alex, som till exempel skala morötter och vispa grädde.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback