Die



Kollar på "Extreme Home Makeover" och gråter. Den där Ty är underbar. Han har så mycket energi och det verkar verkligen som har brinner för att andra skall få ha det bättre. Mer sådant tack! Nej, roligare än så är jag inte det får bli mitt aprilskämt. Hoohhohohohihihihihhahahahamoahahahaha så kul, ungefär lika kul som att läsa att Plosjö skall bli mamma eller någonannan av finestsskarpaste som skrev att hennes pojkvän var otrogen. Såååå kul, jag måste få luft, måste andas, skrattar så jag gråter. Om ett skratt förlänger livet kommer jag bli 200 år, minst.

Kommentarer:
Postat av: Christina

hahah kollade precis på EHM o ja blir så jäkla irriterad ibland när ja kollar på d programmet.. lite lustigt att du hade ett inlägg om detta hehe


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback