Dubbelfan

Glömde igen, men nu blir det film på fyran. När jag var hos Christina så sa jag innan jag gick halvt ironiskt ni vill väl att jag skall höra av mig när jag kommer hem så ni vet att jag är säker. Christina sa ja, Alex nej. Om inte ens sin bästa kompis är orolig för en kan man bli smått lesen men hans motivering var att jag inte blir rädd lätt så då gick min besvikelse över till stolthet på fem röda. Sedan att jag vände mig om tusen gånger för vatt se om någon förföljde mig och hade redan slagit in 112 är en annan femma.

Alla säger hela tiden att dom har de bästa kompisarna som finns på denna jord. Jag vet att de ljugar, vissa av mina kompisar är tveksamma (dock inte de jag nämner nu) ibland men jag har de roligaste som finns. Alex, Daniel och Chrisrtinam, you rock my world.

Emil och Svante är bra dom med.


Kommentarer:
Postat av: Christina

Det samma!! fan va kul vi hade! längesen ja skrattat så (även om det var på joppis-poppis bekostnad)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback