Han måste rocka lite

Så nu är Alex i luften på väg till N.Y, nu kanske jag kommer blogga om något annat än om the mighty lobster. Eller så har det motsatt effekt och jag börjar prata om Alexs maffiapjäser han spelade upp för en ganska så vettskrämnd klass i fyran. Hela munne full med ketchup spottade de ur sig vilket skulle föreställa blod när de blev skjutna. Hmm, ni ser, det har motsatt effekt. Han är i och för bara borta en månad och några dagar, den 2 juni landar han igen och då blir det fort som fan hem till mig för den 3e tar min syster studenten och hela familjen måste vara samlad.

Idag tog jag mig till läkaren, till akuten (inte den riktiga akuten man kommer in med blåljus men ni förstår) och satt där med människor som såg ut som de skulle dö. Jag själv mådde toppentoppen förutom att jag hade lite ont. Det tog sååååån djälva tid att jag höll på att avlida precis som tjejen bredvid mig. Till sist efter fyra timmars väntan gick jag ut för ta frisk luft i fem minuter och när jag kom tillbaka hade de ropat upp mig. Det var så djälva typiskt men jag fick bara vänta en halvtimme denna gång.

Hyrde "Du levande" igår och den här scenen när han skall live upp stämningen med att dra av duken fort som fan från bordet så allt skall stå kvar precis som den såg ut innan. Scenen är priceless som man säger på engelska:





Sen var Jugge med i filmen, hahaha, han är bäst.


Kommentarer:
Postat av: mattias(göteborgaren)

hahahaha ja skratta så ja grät när han drog bort duken :P

2008-04-28 @ 19:55:49
Postat av: A<

jag tycker det roligaste är deras matbord


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback