I'm alive

I'm alive! Så vad har hänt sen i onsdags? I torsdags så gjorde jag det jag tjatat om lnäge och mina nära och kära måste ha bett om i tystnad, jag FÄRGADE håret! Klart det är bättre, det kunde som sagt inte bli sämre men jag vet inte, jag har liksom vant mig att se ut som en Kitty Jutbring i håret och nu är jag bara grå. Jag skall försöka fixa en bild eller två för det vet jg att ni vill mer än allt annat. Frisörbesöket tog hela 4 timmar och tre schamponeringar för att vi skulle lägga i något nytt hela tiden så nu är jag uppdaterad om vad som händer i fjortisvärlden. De hade bara Veckorevyn, Frida och sedan tanttidningar där.

image857

Sedan mötte jag upp Alex och vi gick på Jakob som var här för att se IFKmatchen. Han hade anlänt till stan utan att säga till Alex och sådant är det gult kort på. Jag älskar människor som älskar sitt lag så mycket så det blir en religion. Som Hampus, på msn heter han "ni kan byta kön, fru, religon men aldrig lag".

Därefter mötte vi Amela och tog min första öl för året (haha inte på hela året nej nej) på en uteservering. Jag älskar uteserveringar men jag hatar att alla andra gör det med. Småkids som överallt och dricker vin för de inte behöver vissa leg som är uppklädda till tänderna och skall gå runt och hälsa på allt och alla.

Igår var jag ute en sväng, på Rubinen och Loca i vanlig ordning och det var najs. Jag, Alex och Challe. På vägen in då jag tog spårvagn så såg jag för första gången två kvinnor med burka. Eller jag tror det var kvinnor, inte så att man såg så mycket av dom. Två kvinnor i burka, åtta småtjejer med slöja och en kille i t-shirt. Jag vet inte hur käckt jag tycker det är med burka, hur gör dom på systemet? Fast rättrogna muslimer dricker i och för sig inte. Jag tycker inte det är helt hundra med burka men det jag stör mig mer på var några ungdomar som gjorde sieg heil och skreck åt hem då om ni inte trivs här när de gick av spårvagnen. Då ställde jag mig upp och gjorde fuck you åt dom för de har ingen rätt att göra så åt små barn och jag måste sett ut som världens tönt. Alex berätta om att i Nederländerna har de förbjudit burka och deras statsminister hade sagt de ser ut som pingviner så ni förstår själv att det inte fungerar.

image858
På Loca var det något stolpskott som gick fram och pratade med mig. Han skulle gå och sa ta mitt nummer. I med att jag aldrig anävnder nummer man får på krogen så sa jag som vanligt bättre att du tar mitt, för jag kommer inte höra av mig. Han hörde av sig senare och kallade sig mannen i mitt liv i smset, så nu har jag mitt på det torra.

För övrigt har dom satt upp en lapp här i trappuppgången efter något jag gjort. Jag slängde några saker från balkongen som inte uppskattades. Kanske inte helt ultimat gjort av mig men ändå vi bor i Flatås låt mig göra vad fan jag vill.

Kommentarer:
Postat av: mattias(göteborgaren)

hahaha är det grannarna som gnäller :P va va det du slängde ut då? själv har ja nån väldigt sur granne som påstar att basgångarna fortplantar sig i hela huset :D o att hon vill höra hög musik men det värsta är att hon säkert tror det är jag =) fasten det är hennes granne mitt emot :P ja förstår lixom inte hur det skulle höras när ja bor längs ner o hon högst upp :P men ja tror inte hon fattar det själv :D

2008-04-19 @ 18:48:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback