Kalasigt

Fan också! Hittade mina partyparaply i väskan som vi skulle veckla upp och ha fint i håret på Peacock igår. Vi brukar ta med oss några sådana från Rubinen och igår var inget undantag. En i varje färg skulle det va och när Challe försökte ta en av mina sa jag snällt ta dina egna och blev helt förskräckt. Igår så skulle jag egentligen inte ut men i  med att mamman i familjen vars barn jag passar blev sjuk så tyckte jag det var lika bra att gå och partaja. Jag började kvällen med Challe, Challes mamma Christina och så var min mamma med en tusendels sekund på Stylein som hade öppet hus igår. Elin Nyström, som har märket, var vacker som en dag verkligen. Kvällens bästa på Stylein var paret som helt sonika fick för sig att våldgästa affären och hade tagit något mer än bara några glas på afterworken. Därefter bra det av till Rubinen, ingen partykväll utan Rubinen där det var en gäng med apraka arbetskollegor som var ute och klockan var bara halv tio. Det var en tjej som åmade sig och spelade på ett uppblåsbar gitarr och vara så kalasig så det inte fanns på kartan. Kul att det är sådär man såg ut några timmar senare, minus gitarren jag har juh mina paraply.

Vi besökte även Loca såklart. Känns som om vi inte där minst en gång i veckan skulle personalen deppa ihop så det är våran plikt att vara där. Självklart skulle de inte deppa ihop utan antagligen var glada om vi lämnade stället ifred en helg eller två men icke.

På Peacock hade min kompis fest så där var vi med och lite otippat på Joe Farellis där vi fick shottar i dricksglas. Inte ens jag fick i mig hela. Det var en partykväll som innehöll allt den skall göra inklusive tjafs.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback