Nu behöver jag aldrig sova ensam

Det är som hel ny värld har öppnats för mig nu när jag börjat hitta serier och filmer man kan se här på internet. Sett igenom hela säsong 3 av Weeds, Factory Girl, Fracture och nu senast The other Boleyn girl. Jag vet inte riktgit hur sådant går till men The Boleyn girl är inte direkt inspelad av Jerry Seinfeld, the artist som han kallades i det avsnittet. Det är snarare Kramer som filmat för personen hostar, gäspar och allt är skevt. Men jag klagar inte nu när jag har sällskap, varje natt. Är det inte old schoolstyle att spela in med videokamera och lägga upp? Är jag inne på någon bsida tro?

Nu blir det Juno eller This is England, eller varför inte några avsnitt av mina favoritelebbar i L Word. Men det jag vill ha mest nu förutom Rescue me är FRIDAY NIGHT LIGHTS!

Kommentarer:
Postat av: aladdin

Håller på att glo igenom säsong 2 av Weeds.
Kolla in hur verkligheten överträffar serien på min blogg - kanonvideo. Aladdin


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback