Pjäser i Flatås

Var förbi kvartertskrogen för första gånget i mitt liv för någon timme sedan för hämta upp en pizza och det var en upplevelse i sig. Inte pizzan alltså, den smaka som en hawaii skall göra men människorna på stället. Inte så att jag förvänta mig att det skulle vara samma klientel som på Noppes i Stockholm eller det flashigasta ni kan komma på men hela bunten va apraka. En hängde sig med händerna över bardisken och då sa en av kärringarna på den bredaste götlaborgskan "du är la rolig du". The joke of the day liksom!

När jag gick skulle de hugga in på lite starkare grejer, en 6:a sambuca hörde jag någon säga.

Kommentarer:
Postat av: Mattias Göteborgaren

hahaha visst är stammisarna där läskiga :P dom är samma alltså dom hänger där dag in o dag ut sett den där damen med högt hår
o stora glasögon hon sitter alltid där o dricker vin spelar ingen roll vilken dag man köper pizza hon är alltid där
fy fasen att det har gått sålångt för dom kan inget annat en o beklaga .... kom på att hon klippt sig nu förresten haha :D

2008-04-05 @ 19:40:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback