Primitive

Såhär tidigt var det inte meningen att jag skulle vakna. Somnade vid halv fyra , sex vaknade jag och satan i gatan vad trött jag är. Skall snart ta mig in till stan för kolla på en jacka snabbt snabbt för senare ta mig till bibblan och leta efter litteratur till uppsatsen. Därefter bär det av till skolan och föreläsning om Gud vet vad och sen var det tänkt att jag skulle gå på bio med pappa. Det tror jag inte jag orkar och jag som är van med att vara lat student tycker inte alls om det här tempot. Det kommer bli väldigt mycket copy-past över den här uppsatsen.

Synd att Alex inte är i stada för då hade man kunnat möta upp honom för en fika eller fem. Han bor som sagt i stan och då menar jag inte att hans bostad är i stan som den förvisso är utan att han är på stan dagarna långa. Går fram och tillbaka längs Kungsgatan som en hemlös hund och är tjenis med var och varannan butikspersonal. Just för tillfället är han i Tyskland och Hamburg för att fota, möta kunder och träffa en agentur. Hans liv är alltid lite mer spännande än mitt, vad han än gör.

image846


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback