Psycho in the head

Hos min psykoterapeut i fredags så frågade hon hur mina kompisar skulle beskriva mig. Jag slog på stort och sa rolig, ställer alltid upp, intelligent och fortsätte ett bra tag. Ödmjuk kom i alla fall inte med som ni kanske märker. Sedan frågade jag Daniel hur han skulle beskriva mig och människan säger då rolig, psycho in the head och falsk. Påminn mig gärna varför jag är kompis med honom eller han med mig.

Om det är nåt jag inte är det falsk. Därför jag har få nära vänner som står mig nära istället för hur många som helst som är ytligt bekanta. Tyvärr ingår Daniel i min circle of trust och jag blir inte av med honom så lätt, bästa vänner är man för livet inte för stunden. Jag hatar att älska dig din dummer.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback