There's been an accident

Har lekt med Alex i kväll och det var som vanligt helt fabulous. Spelade in en liten filmsnutt på honom idag som vi skall ha till hans begravning. Så nu kan jag, mamma, Ellen, Becka och Alex dö.

Loggade in på msn precis och såg att mitt ex var inne. Han hatar mig, jag vet det och det känns inte helt okej. Han är en snäll kille, en fin människa och han hatar mig. Jag hatr mitt första ex för att han var funtad och mitt senaste ex hatar mig. Det slutade kanske inte som ett vanligt förhållande skall göra. Vi hade varit ihop i 8 månader och skulle till Turkiet tillsammans, bara han och jag. Jag ville verkligen inte det när resan börjde närma sig och sa så till mamma:
- Om du inte vill behöver du självklart inte åka?
- Jag vill inte.
- Klart du måste!
Hon ville bara verka snällare än vad hon är. Vi satt och väntade på vårt plan som var en timme försenad och där i väntslen på Landvetter sa jag "det är nog bäst att vi gör slut" och han svara "okej, ja". Ingen vidare dramatik och jag är 100 eller i alla fall 99,9% på att det var precis vad han ville med. Resan gick relativt smärtfritt och vi rök bara ihop någon gång eller två, ungefär lika många som vi skulle göra om vi fortfarande varit ett par. När vi kom hem, hämtade mamma upp oss och som hon tyckte om den där M. Efter det träffades vi en gång till på Ellens födelsedag för han var hela familjens snuttis förutom min. Nu var det första gången vi samtalat sedan dess och han är i Linköping och pluggar. Himla kul för honom i med att han aldrig sa att han någonsin skulle plugga. I alla fall skulle jag gärna ta en fika med honom någon dag och bara prata om allt och inget men vi är nog inte där än och kommer antagligen aldrig var det.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback