Things you said

Vaknade tre i natt och hittade till en sida där ALLA Rescue me-avsnitten finns så nu är min lycka gjord. Sedan såg jag Juno och jag förstår inte what the fuzz is all about för att briljera med min engelska. Anledningen till att jag vakna tre i natt var för att däcka när jag kom hem vid 18:00 efter att ha varit hos psykologen. Ibland är det skoj, ibland jobbigt och igår var det de sistnämnda. Jag gick därifrån med en ny sjukdomsdiagnos vilket jag gör varje vecka vilket är rätt så kul. Jag har fått en släng av adhd funderar hon över, men det kanske jag nämnt innan? Hon har dragit den slutsatsen eftersom jag kluddar i mitt blogg och förbannar mig själv för jag inte tagit med mig en metro in på föreläsningen om den är tråkig. Det är gaaaaanska allvarliga saker. Sedan hamnade Beckis på akuten och fick åka ambulans in efter att ha fått två epilepsiattacker i skolan och sådant är aldrig kul. Men jag måste nog erkänna, jag är som min pappa även om han inte erkänner det själv. Hur synd det är om andra är det alltid mest synd om en själv för det påverkar en om människor i ens närhet mår dåligt.

Förutom att psykologibesöket var jobbigt gjorde det att jag var tvungen att gå tidigare och fick inte se den enda film som jag velat se i dokumentärkursen, "The thin blue line", och det är ungefär så mitt liv fortlöper just nu. Idag är det valborg och jag har inga storslagna planer alls. Jag vet inte ens om jag känner för att göra något alls. Daniel skall på fest i Örgryte hos Katarinas kompis som han inte känner själv och frågade om jag ville med. Jag vet inte riktigt hur jag känner för att gå med som en kompis kompis faktiskt. Tycker även Daniel är lite gammal för krascha fester. Kortegen skulle jag aldrig ta mig in till stan för att se. Massa människor, hysteri och tråkiga skämt, alltså ingen trio som lockar utan jag känner mest för att vara hemma, äta pizza, kolla på film och mysa med mamsen. Grejen är den att om man skall inhandla pizzan närmast mig blir det på den lokala kvartetskrogen och jag kan tänka mig hur det är där en valborg. Hemska tanke! Jag har varit där två gånger, båda i pizzärende, och första gången blev jag smått road men andra gången såg man bara misären och alla fyllegummor och gubbar.

Kommentarer:
Postat av: paula

åsikten om juno kan jag hålla med om till viss del faktiskt. det enda som gör hela filmen otroligt grym är michael cera.

2008-04-30 @ 08:20:33
Postat av: anna braun

han ser ut som någon i bertfilmen tycker jag :). göra något kul på valborg?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback