Tiptop

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag är magsjuk, matförgiftad eller extremt bakfull. Jag har legat i min säng som ett kolli men jag måste verkligen börja sätta igång med tentan den skall som sagt vara inlämnad 14:00 sharp imorgon.

Igår så gick vi ut i alla fall, till Storan närmare bestämt. Det var min första gång jag var där och jag blev positivt överraskad, lokalen var hur cool som helst och musiken grym. Lena Ph var där och hade tydligen sagt till någon i hennes band att Alex såg bra ut så om vi går på henne någon gång snart skall jag fan slita av honom kläderna och ställa honom framför Lena. Gårdagens roligaste igår var att en rullstolsbunden man var aprak, alltså helt wasted. Det är faktiskt något jag tänkt på, dom måste verkligen hålla koll så att det inte blir för många glas. En annan jag känner halvt sitter i rullstol och när man träffar honom ute så tycker jag han dricker som det inte finns en morgondag. Igår gjorde jag en liten blunder, en man stod med en krycka så jag skulle berömma honom för att insatser på golvet trots att han hade stukat foten. Det hade han inte, han hade bara ett ben som var kortare än det andra. Dessutom har jag en plats i himlen reserverad till mig. Såg en tjej somn stod helt ensam, hennes kompis hade åkt hem, så jag sa att hon fick hänga med oss om hon ville. Har jag inte ett hjärta av guld.Det största minuset var att white russian smakade bara mjölk så nästa gång jag skulle beställa så sa jag samma som innan men gångra spriten med tre och sen så mår jag juh idag inte helt tiptop.

Jag förstår Ph, veeeeerkligen:
image849

Kommentarer:
Postat av: princessan

Prova att göra cosmos i blender fast med hela imebitar, det blir inte bra.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback