Whyyyyyyy

Ibland så inträffar bara skit i livet men trots det håller man huvudet ovanför ytan och trivs ganska bra. Trivs ganska bra är i och för en överdrift men ser det komiska i situationen passar destu bättre in. Solen skiner och jag har varit i stan för bjuda Daniel på lunch, det var nämligen min tur hundrafemtioelva gånger om. Daniel skulle vidare på äventyr så jag gick förbi och köpte med mig min favoritebakelse hem så kvällen är räddad. Bakelse, Medium och Jericho som jag häckla förut innan jag upptäckte att det var världens bästa (och sämsta vilket är charmen) serie. Bredvid affären stod en gatumusikant som spelade favoritegatumusikantinstrumentet, nämligen dragspel. Gav honom en tia för jag ger alltid gatumusikanter pengar så länge det inte är han hemska som håller hus i Nordstan och spelar samma poplåt om och om igen. På vägen hem så satte sig en hemlös bredvid mig av alla platser i hela vagnen, whyyyyyy. Jag skall börja ha med mig alcogel i väskan för den är allt bra att ha. Han ville ha min hjälp med att byta batterierna till hans PORTALA CDSPELARE. Okej, han var hemlös så jag förväntade mig inte att han skulle ha den senaste iPoden men kunde han inte göra det själv. Han gav mig ett par batteri som han tryckte mot mina händer med hans smutsiga och BLODIGA och jag höll på att dö. Alcogel, alcogel!!! Han sa därefter att jag var vacker som en blomma och även om jag inte är det så var jag fan värd det.

Kommentarer:
Postat av: tovis ansjovis

HAHAHAHA

Postat av: anna braun

tovan trodde man skulle gå på dig på systemet idag. :)

2008-04-04 @ 18:47:37
URL: http://sellouts.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback