Fotbollsfrun



När jag tänker på en fotbollsfru så tänker jag på glitter och glamour.....nej inte riktigt men en snygg tjej (med solglasögon på....nästan jämt) som inte nödvändigtvis måste ha så mycket innanför pannbenet. Som gärna blir känd tack vare sin mans framgångar och flyttar jorden runt för följa hans fotspår (och bankkonto). I would to anything for love.....men inte för en fotbollsspelare.

Det här är så långt ifrån en
fotbollsfru jag kan tänka mig. Det här är snabbmakaroner och ketchup. Inte en Heinzketchup utan Findus. Fotbollsfrun som antagligen blivit anklagad för att hon endast får utrymme i media är för att hon just är en fotbollsfru nekar självklart till detta. Jag skulle inte fått det här jobbet om jag inte kunde skriva. Okej....men du hade inte fått det om du inte var en skivande fotbollsfru.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback