Hemma

Nu är jag hemma igen. Det var en 5timmarsdag men pröva själv att le och dela ut flyers så får ni se hur kul det är på en skala. Jag förstår inte hur jag skall kunna jobba 8 timmar varje dag, 5 dagar i veckan i 52 veckor någon gång i mitt liv. Jag är inte sådan, jag är en konstnärlig skär människa utan att vara konstnärlig. Grabben jag jobba med var coolers och vi skall nog komma bra överens när vi jobbar. Fick feber kände jag och ringde till mamma för att klaga. Hon skulle känna på min panna när jag kom hem och såg framför mig isglass, apelsinMer och fotmassage men febern försvann på spårvagnen hem helt seriöst. Men mina fötter gör fortfarande ont och även om ingen annan tycker synd om mig får jag göra det.

Han frågade mig om jag hade pojkvän (i ICKE raggsyfte skall tilläggas)
Nej, svara jag. Har du flickvän då? Öhhh nej. Jag ser ut som en lebb, hoppas det är en hetlebb och ingen trucklebb.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback