Hets

Väntar på Advokaterna, därefter blir det någon film och sedan lite sömn. Upp imorgon och göra lite hemtenta så det är klar på fredag då min syster fyller år. Grattis till mig och GRATTIS TILL HENNE NÄR HON BLIR 18. Då blir det inget mer falskleg för henne vilket jag VET att du använt även om nekar....jag känner dig Ellen och framför allt känner jag mig och vi är ganska så lika ibland.

Förstår inte träningshetset man kan läsa om i allas bloggar och att de skall ta en vit månad. Eller det där om vit månad kan jag förstå rent intellektuellt men aldrig ivlja göra själv. Men att träna stenhårt en månad a la Katrin vad-hennes-nu-svårstavad-polska-efternamn-är och därefter äta och supa sönder sig i en vecka för att gå upp allt man kämpat för och sedan starta om på ny kula. Lär sig inga av sina misstag eller av ens erfarenheter.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback