Messias

Var lite uttråkad och eftersom min bästa vän, Daniel, brukar vara uttråkad på jobbet så tänkte jag att vi kunde vara uttråkade tillsammas. Dessutom brukar han alltid ringa och böna och be för att jag skall komma dit. Så jag sätter mig på BUSSEN, går av på hållplatsen, ringer honom när jag står utanför och säger jag har en suprise till dig, går till dörren, portarna öppnas och jag käner mig som självaste Messias och möts av nej inte du. Han var rädd för att jag skulle smitta honom i med att jag hade berättat att jag hade feber. Det har jag självklart inte, jag blir aldrig sjuk men vill gärna fejka ibland så människor skall tycka synd om mig (med icke lyckat resultat).

Nu har jag överträffat mig själv och tagit av mig mitt smink. Dock bara med vatten och en handduk så jagh har massa mascara runt om ögonen. Sov sött lobsters.



När Daniel släppte av mig sa jag duuuu...jag är glad att jag har dig. Hahah så djävla torrt sagt när vi varit kompisar i tio år och bott i lillputtelandet Sisjön i 18 år.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback