Regn

Fan om det regnar imorgon. Jag skall dela ut flyers imorgon igen med min kompanjon (visst låter det vuxet egentligen är vi bara två flyersutdelare) Adam. Inte om någon cool fest eller dylikt utan köp en kaffe så får du den nya fantan gratis. Leee leee leee. Regner det så blir det 7Elevenkepsen på och det är snyggt....tar hellre på mig en badmössa. Jag älskar att vara misslyckad men däremot så älskar jag att jag kan se humorn i mitt misslyckande. Hade jag tagit allt livet på allvar hade det varit väldigt väldigt synd om mig.

Min kusin som tog studenten tidigare i år har precis flyttat hemifrån för att läsa ekonomi. Detta är alltså min mammas tvillingsysters dotter. Min moster har alltså ett barn som flyttat efter hon jobbade hela sommaren och nu börjat plugga, hon bor i en fin villa med massa fancy möbler, åker utomlands flertalet gånger om året och har en rik man. Min mamma har inte så mycket av detta  och så går det om man inte använder kondon. Jag kan bli världens bästa ansikte utåt för att man skall använda kondom. Hoppas mamma kan se humorn i sitt liv med men hon älskar mig mest på jorden och jag älskar henne mest på jorden.

Kommentarer:
Postat av: du vet vem

7elevenkepsen är HET!

2008-08-20 @ 19:35:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback