Today, tomorrow

Igår efter något velande så bestämde sig jag och Alex för att gå ut. Han för sista gången på vääääldigt länge i med att han flyttar till London på lördag och för mig tills imorgon för då blir det Anna och Nickieutgång (men alla som vill får såklart komma). Peacock skulle inte vara på Hamngatan igår för något geni hade pissat i en dopskål från 1500talet eller dylikt och som "straff" blev det inget partaj där igår. Men Peacock dör inte så lätt utan var på sin vanliga lokal på Avenyn och där kunde ni hitta oss. Innan var vi på Loca och dansa och dansa. Dessutom var vi de enda som dansa på båda ställen ja menar hur kul kan det vara att trycka i baren hela kvällen. Man kan faktiskt dansa och dricka samtidigt. Gick på Blenners bror igår som frågade om jag skulle komma imorgon. Komma vart frågade jag och han svara till Blenners fest, han har fyllt år men jag antar att min inbjudan kom bort med posten. Men jag skall till Blenner ikväll då jag mer eller mindre bjöd in mig själv.

Har solat hos pappa idag och varit uppe i Sisjön och badat på första gången på år. Lilla lilla Sisjön med pissljummet vatten och säkerligen med piss i (en vik heter Pisseviken till och med). Pappa såg några som garanterat vad med i ryska maffian och stirrade lite diskret. Sedan kom han på att det visst var hans gamla snickare så han hade nästan rätt.

Nu skall jag hem till mamsen, hoppa in i duschen och sen är jag redo.

Kommentarer:
Postat av: tovis

vart styr du kosan ikväll, braun??

Postat av: anna braun

på fääääst i fashionabla hovås (där jag hör hemma of course) men det kanske blir stan sen. själv tovisanjovis?

2008-08-01 @ 20:15:38
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback