En vacker dag

En vacker dag kommer Daniel åka på en snyting eller till och med få sig en riktig omgång så som han håller på. När vi var och handla på Coop i helgen ville han att vi skulle använda oss av självutcheckningen man kan göra om man har Coopkort men i med att vi (läs: jag, jag fick betala för kalaset och din glögg ligger fortfarande här och skräpar vad du nu skulle ha den till) inte hade det så fick vi ställa oss i kö med en kund framför oss och det passade sig visst inte. Här var man service minded sa han och sådant går an men när han säger hello piraten till människor med skyddslapp för ena ögat som verkligen såg ut som en farig pirat eller går fram till mörkhyade och vill ha BlackJackpengar på fyllan med motiveringen vi svarta (Daniel är från Thailand) måste hålla ihop och när tjejen som inte var pinnsmal trampa på hans lilla fot och han sa ajjjjjjjj, akta dig fetto och hennes pojkvän stod bredvid och såg inte lika glad ut. När denna dag kommer och om jag är med så tänker jag putta till Daniel så hans trillar så jag kan fly fältet.

Det närmaste han kommit är en örfil från en kompis som blev sur när Daniel fällde en kanske inte så lämplig kommentar om hans flickvän och en gång kom någon fram mitt på Avenyn och fråga om han fick pissa(????) på honom och då ringde Chippen vettskrämd till mamma, min mamma alltså, som åkte och hämta honom.

Kommentarer:
Postat av: j

hahahahahaha! jag älskar daniel


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback