It's a beautiful day (tack Bono)

Jag skall iväg på äventyr med pappa nu och såhär glad har jag inte varit på en vecka i alla fall, sedan jag kom hem efter hängt med Nickie hela dagen förra veckan. Är pepp som tjejen jag vill gifta mig med skulle säga....she´s a doll och har självironi och allt det där utan att ha så mycket att de slår knut på sig och egentligen bara kommer fram som jag är snygg, pöbeln (alltså vi) älskar mig, de genuina människor på Stureplan älskar mig och summan av kardemumman är att jag är den mest genuina, vackraste bloggaren på jorden och det är inte illa pinkat.

Tänk om jag vore något av dom...jo jag bloggar...men med så många bloggar som finns i Sverige har genomsnittsbloggen två läsare. Typ mamma och någon som hatar dig. Jag har pappa pch någon som hatar mig...hehe.
Vem var du som bodde 50m från mig i Sisjön?

Och Alex ingen adress inga klappar och tyvärr kan inte Pelle vara där och slänga på sig en beigejacka och leka jultomte. Älskar dig!

Kommentarer:
Postat av: Carolina Gynning

jag skulle utan att känna mig allt för wild and crazy kalla dig både snygg och säga att du har fler än iaf 3-4 läsare!

Postat av: julman

hahahah jag dör!! "jag e inte med dom, jag är svennesvart!" haha dör dubbeldöden.



men aah EXAKT så är det, serri, skönt att du fattar precis vad jag menar med axel!! haha sheit. men liksom HUR framstår man som genuin? de går ju inte, det är som att svara "jag vet" när man hälsar på personen i fråga och han säger sitt namn.ba wtf. ska man låssas som JA HAR INGEN ANING VEM DU EEEE eller vadå. ah shit dilemma!



Men du serri vafan har hänt med texten i din blogg? sjukt liten ser ingenting!!



vi borde ses nångång i jul! jag kanske kan komma till avenyyyyyn.. (omg) eller så blir vi fulla på vasastan nån natt!

2008-12-10 @ 13:05:01
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/
Postat av: ...

Att du inte kan komma ihåg vem som växte upp cirka 50-100 meter ifrån dig på en gård med massa olika färger på husen är helt förkastligt =) Tänkte absolut inte ge dig några fler ledtrådar!



P&K

2008-12-10 @ 13:22:02
Postat av: ...

Att du inte kan komma ihåg vem som växte upp cirka 50-100 meter ifrån dig på en gård med massa olika färger på husen är helt förkastligt =) Tänkte absolut inte ge dig några fler ledtrådar!



P&K

2008-12-10 @ 13:22:26
Postat av: s

Jag hatar dig inte! Skulle snarare säga att jag älskar dig (dina armband iaf)



hehe

2008-12-10 @ 14:01:54
URL: http://sobielicious.blogspot.com
Postat av: anna braun

jag kommer ihåg alla....jag var juh lite leader of the pack...hehe i wish. låter som det kan vara patrik, med johanna, lisa, susanne, victor, sundberg, forsberg, rusch, peter, per....?

2008-12-10 @ 17:59:10
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: anna braun

julman: åååh så googlar man sönder sig för att förhoppningsvis få reda på vad hans farfarfars namn var och när man hör namnet är det så perfekt även om det skulle vara allanballan eller värre urban (ugliest name for ever and eva) och youtubar och trycker på pause. är du med mig eller jag cpig?



därmot gör jag inte det med honom som sagt måste juh förtydliga det ännu en gång så det inte blir någon catfight.



öh jag gillar öl. jag gillar billig öl. jag gillar dock avenyn, men inte vasastan. men öl på din sida av stan bangas inte.

2008-12-10 @ 18:06:33
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: anna braun

johanna, kakka, philippe? hanna, karin, annika?

2008-12-10 @ 18:27:23
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: FB

Vilken läsarstorm det blev. Det kallar jag kärlek.

2008-12-10 @ 19:11:54
Postat av: The true leader of the ghetto pack

kan ju ta bort häften av alla dem eftersom de bor för långt bort till att börja med, sen räknar du upp många som du inte känt ifrån the beginning...sen har du redan fått en ledtråd som du bortser ifrån, bättre kan du?



Du få väll helt enkelt fundera ut vem av alla dem som troligast är inne och läser din blogg samt kommenterar en sådan barnslig sak som att du nämner Martin och inte mig =)



P&K

2008-12-10 @ 21:21:53
Postat av: anna braun

victaaaaaaaa



med P&K låter för snällt för att vara du

2008-12-10 @ 22:01:39
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Christina

dom RIKTIGT bra bloggarna har inte så många besökare, för det finns för få intelligenta människor :p



usch va ja saknar Alex.. kan vi inte försöka kipnappa hit honom eller nått?

2008-12-10 @ 22:51:54
URL: http://hittamusiken.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback