Jackfan, fanDaniel

Julia säger att hon älskar Daniel i med föregående inlägg men jag tycker inte han alltid kan vara helt fantastisk. I tisdags hade på sig min jacka som jag köpte i april, haft på mig en dag och sedan dess skulle han låna den en helg till men jag har aldrig fått tillbaka den trots att jag sagt ge mig jackfan. Då har han bedyrat att bara en helg till, den passar perfekt till kläderna jag skall ha på mig i helgen när jag går ut och sedan har han stått i kassan på Statoil hela helgen och jobbat. Eller så är det Shell, vem bryr sig, det handlar om min jacka nu.

Så i tisdags när han hade på sig min jacka och vi hade bråttom till bilen som stod i NK-huset och fan heller ville han betala för en timme till för sist vi parkera där så ringde han upp de som har hand om betalningen där och ville säga att det hade tagit för mycket pengar och han var inte glad över detta. De prata, hon sa att det var rätt, Daniel räkna, sa nej det är inte rätt och så höll de på tills Daniel förstod att det var bara att inse att han var 100nånting fattigare vilket inte borde betyda någonting för denna mannen(???). Så där gick vi fort som fan på väg till bilen och jag hann inte gå och kolla på smycken till Kathe i julklapp för vi hade så bråttom så. Då stannar han vid en skyltfönster, ser en kofta han vill ha och går in och skall pröva trots att vi hade sjuuuuukt bråttom. Eller sjuuuuukt bråttom gäller bara om jag behövde uträtta något mindre viktigt som att fixa julklapp till någon men inte Daniel och ännu en kofta till HAN. Så när han prövar den säger jag att jag vill ha tillbaka min jacka, en tunn jacka som han har under och tar den. Han blir sur och jag blir glad och sen åker vi hem till mig och har uppesittarkväll. Dagen efter, på julfton går jag runt i lägenheten och letar efter jackfan men den fanns ingenstans eller ingenstans i min lägenhet utan Daniel hade tagit med sig den hem till sig utan att fråga of course för svaret hade varit nej. Jackfan, fanDaniel.

Kommentarer:
Postat av: Nickie

Det är för jävligt Anna!

Postat av: j

hahahah. skön kille.

2008-12-31 @ 00:40:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback