Lilla gumman hur tänkte du nu

Lilla gumman hur tänkte du nu vill jag fråga min mamma nu. Eller jag har och med andra nästan liknande ord och kan ha låtit lite arg.

Tänk er följande: ni har inte sovit en blund på hela kvällen och försöker sova i några timmar efter ha sett synska Sylvia Brown som gäster Montel varje vecka till alla som frågade om de borde satsa på skådespelare eller musikkarriär och hoppa av jobb och sådant så svara hon ja till alla utan en, hon skulle börja med reklam istället. Hon såg en kille som kommer bilda band med 4 andr och när hon frågade vad han spela var det någon specialtrumpet så det kommer bli ett livat band.

I alla fall mamma jobbar på ett sjukhus, ni vet sådana som tar emot sjuka där ambulans åker med blåljus på och barn föds. Hon säger att doktorn kan nog klämma in mig idag så slipper jag ta mig ditt åtta imorgon så jag hoppar i klädern som ligger närmast och tar med mig nässpray som hennes chef behövde. Dom jobbar på ett sjukhus, men sjuka och så, cancerpatienter och för lama att gå, blinda att se, döva att höra igen....typ...så jag tänkte okej men jag gjorde det. Kommer fram och hon säger att han ville ta en ordentlig titt så jag skall komma imorgon istället så dit har jag åkt för överlämna två par nässpray och tro fan jag blev förbannad.

Ringde min frisör (hehe som om jag skulle ha EN frisör....jag ringde dit jag färgar håret så det får bli julklapp numero duo till Daniel för fan vad han klagat men han har nog rätt man kan inte tala om utväxt längre, inte kunnat göra på månader utan det är 50/50 som den där klubban) och det hade tid på onsdag så det kunde jag inte heller göra och precis innan jag gör ger mig mamma mig en tjugolapp och två kronor och säger det var de enda kontanterna jag hade plånboken (hallå ge hit kortfan då...hehe som det skulle hända)
Okej, men vad skall jag med dom till?
Du får dom.
Men till vad?
Här.
Jag vill inte ha dom
(är mina dialoger totalt menlösa som Katrins med henne och farmorn eller henne och pappan. Men i och för sig så har hon väl 20 000 läsare om dagen så något rätt måste hon ha gjort. Ja gifte sig med Schulman) och så satte jag mig på vagnen hem och funderade på en tjej var semihandikappad eller finaldumihuvudet. Så nu är jag hemma, förbannad men ändå kontrollerad....lite småharmonisk jag är en typisk grön shaktimatta.

God natt.

Tillägnar denna låt till mamma fast tvärtom:


Kommentarer:
Postat av: Anonym

hahaha annannanna!

jag tycker du ska färga övre halvan mörkare så blir du en klockren 50%are!

kram

Postat av: anna braun

funderar på det eller gå turksvart

2008-12-11 @ 20:30:15
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad säg om svart/brunt med gyllene slingor?

:)

2008-12-12 @ 15:13:44
URL: http://cocytus.blogg.se/
Postat av: anna braun

upptagen på ons? följa med :). gången då jag blev blå i luggen, sönderblonderat att håret gick av på halvt eller de satte exstentions helt fel. möjligt att kör en favorite i repris, än så länge leder blått i luggen

2008-12-13 @ 20:58:13
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback