Lovely, LOVELY, L-O-V-E-L-Y

Jag har haft världens bästa dag och det betyder mycket om det kommer från mig. Dagen behöver dock inte innehåll något extraordinärt för ja det handlar om mig men jag har haft det underbart med pappa. Grät bara en tår som jag tog bort innan den knappt hann nudda min kind då vi pratade om skilsmässan som jag kom över innan den ens inträffa i princip det är bara synd att pappa är så bitter på mamma och att vi inte kan umgås allihoppa på jul, inte som en familj, utan som två föräldrar med tre gemensamma barn men men. I alla fall pratade vi om varför de skilde sig och pappa sa att det inte var mitt fel men min sjukdoms fel. Jag var nämligen helt rabiat OCDare som inte hade några tankar på att försöka rebellisk utan var helt överhemsk men på andra grunder. Though love hade inte fungerat där och mamma älska ihjäl mig och se så normal jag är idag....eh.

Kommentarer:
Postat av: FB

Sa din pappa verkligen så? Rent spontant känns din mors ovillkorliga kärlek till sitt barn som en ovanlig anledning att vara bitter. Jag antar att det ligger mycket mer bakom och det är inte min mening att lägga mig i. Förlåt.



Hoppas du alltid har solen i ansiktet och vinden i ryggen.

2008-12-10 @ 19:24:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback