Mani

Har varit lite smått apatisk de senaste dagarna och trivts bra med att stirra in i väggen i mitt rum men har varit tvungen att förbereda mig för ett föredrag vi hade i skolan igår och så besökte jag frisören i ondags. Blev fruktansvärt imponerad över resultatet för hur i helvete kan man misslyckas så mycket och jag som är ganska mesig  när man sitter i en frisörstol men sa att det här inte okej och de fick göra om två gånger och när de fortfarande inte var okej orkade jag inte vara kvar längre. Det tog fem timmar och jag hade klarat av att fucka upp mitt hår mindre med H&M:s egna blekningsmedel eller dylikt. TOVE GÅ INTE DIT!!!!! JAG TAR TILLBAKA ALLT JAG SAGT!

Idag mår jag bra trots fult hår och känner mig på gränsen till manisk vilket inte är helt hundra heller. Det är då jag vill ge kärlek till alla, krama främlingar, le mot alla och går fram och ger tips i affärer om något de tänker handla trots att jag inte har någon annan aning. Sist var det en ögonfransböjare som jag sa var dålig, min syster använde den och hälften av hennes ögonfransar åkte av sa jag och blev lite smått förvånad själv. Ööööh, va.

Lite efter kanske men BlondinBellas lilla tvprogram om henne själv är humor. Allt hon säger låter inte alls konstlat och jag älskar att hennes pojkvän (chilla med armövningarna) sagt två ord och då snacka Norrlandspojken stockholmska. Människor, människor.

Kommentarer:
Postat av: FB

Polackblond lagom till jul?

Du ska inte ta till dig allt Blondinbella skriver, det är inte det senaste modet.

2008-12-19 @ 19:53:56
Postat av: Sabina

Hörrö, vilken frisörsalong är det man inte ska gå till? Ska klippa mig nästa vecka och jag vill inte hamna hos den frisören du var hos isåfall!

2008-12-19 @ 23:19:56
Postat av: mia

Jävla frisörer, inga man direkt kan lita på! Bättre att göra't själv.

Jag har nog aldrig skrattat så mycket som när Blondinbella försökte sig på TV (men misslyckades fatalt). Ojoj. Den lilla fröken har inte lite gammaldags värderingar. Jag satte skrattet i halsen när hon i äkta översittarmanér satte stackars slaven (assistenten) i arbete med diskning när hon själv tyckte att det var onödigt då man faktiskt kan shoppa istället?! Verkligheten anropar Blondinbella? Mia

2008-12-20 @ 17:03:41
Postat av: Sarah

update plz så man vet att du lever..

Postat av: Mia

Jag instämmer. Hoppas att du mår bra! Men det är ju juletider, en alltid lika stressig högtid. Inte heller den tiden man mår bäst på något sätt, så återigen hoppas allt är bra! Kramar// Mia

2008-12-23 @ 17:52:06
Postat av: Nickie

Anna, var har du tagit vägen?

Saknar dig ju.

Jag själv har vart sjuk i snart två veckor nu.

Ska hem till en killkompis som fyller år den 25e, vill du hänga på?

Puss

2008-12-23 @ 18:40:39
URL: http://nickie.devote.se/
Postat av: Sarah

Özze spelar den 25.e så efteråt kan vi ju mötas upp allihop om ni ska ut på staden, ryktas om avslut på peacock?

2008-12-24 @ 01:54:15
URL: http://Oizyerna.blogspot.com
Postat av: FB

God jul på dig. Hoppas du varit snäll i år så tomten (Fadde?) kom med alla din nätbeställda klappar.

2008-12-24 @ 17:31:44
Postat av: julia

vad har hänt med dig??

2008-12-26 @ 20:56:18
URL: http://heltfantasiskt.blogg.se/
Postat av: anna braun

dett måste vara kommentarsrekord på ett och samma inlägg om inte spam räknas



jag lever och mår (typ) bra, mitt hår ser (typ) okej ut nu och det är inte tack vare turrebruden som förstörde mitt hår och hade (typ) en bra jul



nej julen var faktiskt bra, inga bråk hos mamma och hos pappa blev det bara lite tjafs



GOD FORTSÄTTNING som tanterna (mamma) säger

2008-12-26 @ 22:01:05
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback