Produktplacering

Sitter i mormor och morfars gamla fåtölj i vardagsrummet med Daniel och vi gick som sagt inte ut. Känns sådär för suget fanns där någonstans men kommer vara skönt imorgon. Däremot kan jag nog inte säga att jag tjänade in några pengar på att stanna hemma för vi har varit och köpt massa mys och så några trisslotter som blev fler efter vi förlora och förlora och därefter skulle Daniel ha mat och det var jag som fick leta ATM. Nu skriker chippenesen produktplacering till varenda scen i Mission Impossible 2 som jag inte ens vill se men när han skrek som högst var det reklam, ní vet en sån med rörliga bilder som skall skapa köpsug och gärna visa upp produkten de erbjuder.



THANK YOU, PLEASE COME AGAIN.

Vad gjorde ni ikväll då? Inte röstade på Timo märker jag! Vaaa fan, han är så söt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback