Scien(ce)tologi

Det skall redovisas ett grupparbete om populärkultur och religion och dess efterspel och i med att jag är självständig (tycker alla andra är idioter så det kan kallas samarbetssvårigheter) skall jag göra mitt ensam och får mer jobb att göra så skall snart in till stan och gå runt bland religiösa samfund och fråga lite. Skall ta en sväng förbi Scientologikyrkan nu när jag vet hur det är och är redan upphetsad (öööhhh....). Man har juh lixsom fått en bild av att de charmar en första gången och gör att man skriver ner namn, adress, bankokontonummer etc. och sen är man fast for ever and ever men vad gör man inte för att få träffa Cruise.

Jag är lite sugen på att skriva på det
här kontraktet då behöver man inte undra över vad man skall imorgon eller dagen efter eller om 12 000 år. Ja menar skriva på för en miljard år och tjäna 50 dollar i veckan blir ganska mycket i slutändan.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback