Mirror mirror, where's the crystal palace

Siiter och fortfarande och funderar på hur mamma tänkte tidigare idag och när jag kommer överfund med detta så har jag ett Nobelpris i fysiologi att inkassera men jag vill gärna ha ett finger med i spelet när det gäller bordsplaceringen. Tänk er att bli utsedd till en av de mest banbrytande forskarna i sitt ämne och sedan sitta bredvid kungen. Där kan vi snacka om kontraster. Ja menar kungen är juh inte bara dum han ser juh verkligen ut som något av det osmartaste som gått på denna jord sedan vi lärde oss ja ta oss på land och gå.

Hittat The Sad Songs Channel på youtube och det är perfa för alla som tycker synd om sig själva och vill (och bara kan gråta när de hör ledsam musik och verkligen försöker klämma fram tårarna och sedan öser de bara ner och kan inte sluta och det är sååå synd om en. Jag är inte en av dom men det finns ett avsnitt ur Save the Last Dance som var min favoritefilm när jag gick i nian där jag alltid grät till ett avsnitt där det är sorglig musik och där satt jag och spelade fram och tillbaka för höra den snutten på 30 sekunder och böla ihjäl mig. Självömkan är underskattat...hehe) tycka synd om sig själva. Ser att jag i princip redan har alla låtar som erbjuds där på min mp3...ojdå...
den här, här och så finns det den här, klassikern, till Romeo och Julia, ååhhh, världens bästa, Kate Bush, varje lista har en Madonnalåt, älskade älsk....ja ni förstår. Min mp3 tar typ 5 låtar så det finns ingen plats för partajmusik där verkar det som och absolute adrig housemusik.

Ingen kan nog vara så glad som hon över detta. Han kommer säkerligen bli en tillgång för laget och hon med...hehe...får man skriva så? Jodå....sorry B.

Kommentarer:
Postat av: Flygfanskapet

jag gick förbi hennes pappa här utanför min port häromdagen, i sällskap med honom var en rundnätt liten olga i päls, pärlor och KNALLRÖTT läppstift

mitt på ljusa dagen, får anta att det är MAMMA Lukic

och hon såg mycket missnöjd ut över det faktum att hennes man ögonknullade mig och dessutom VÄNDE sig om för att spana in min bak, Jag vände mig om för att spana i Mamma Lukic och gnugga mig en ggn eller två i ögonen...underlig familj.

Postat av: anna braun

han kom fram till mig förra sommaren på locatelli där han satt och åt middag med en lika gammal man och drack ramlösa och sa med dom benen får du stå ut med att man måste kolla.



jag var lycklig i ett år för det. men familjen måste vara glad från division ett med en publik på 5 till fina djurgården. sett på avenys blogg a har då hon lagt ut bilder på henne och göteborgs snyggaste tjej enligt hennes tycke. någon fiskar kompisar eller behöver glasögon.



hur mår dyyy nu? mucho jobb?

2008-12-12 @ 10:41:47
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback