Chippeneser i alla ära

Vi har lite problem när vi går ut i stora staden. Om någon ger oss en karta på Avenyn kan vi peka ut ungeför 50% av ställena där jag och Alex inte kan gå tillsammans för att någon av oss har varit odrägliga. Vi pratade precis om det och Alex som redan är överförfriskad sa att när det gäller honom är det inte hans fel men när det gäller mig är det mitt fel och jag vet inte men han kan ha rätt. Jag kan inte gå till Lounge på ett tag för efter modellfesten när vi skulle dit hade jag tydligen sagt saker som din djävla chippenes, du var juh snygg och dina skor har din morsa köpt dom. Men erkänn att jag är charmig? Jag försöker i alla fall inte framstå som helylle because i'm not. Nu skall vi ringa min chippenes och han köper sina skor själv.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback