Lilla underbara Daniel

Lilla underbara Daniel. Vad har jag sagt om bio? Att jag kollar på film dagarna hela och att jag inte vill gå på bio just för tillfället som jag får sms om dagligen. Vi kan leka annat, capisce? Men nu när jag tänker efter är jag lite sur på dig. Vet ni vad han gjorde i fredags? Vi gick på cha cha cha-killen som helt sonika dansar cha cha cha och samba till housemusik. Det verkar han tycka är en bra idé, men inte vi andra. Så vi heja och utbytte artigheter och sådant. Inget konstigt med det, MEN det var lite konstigt att Daniel gav mitt nummer och sa saker som att jag hade tänkt på honom och att jag saknar honom. Bara för att jäklas, that's not cool.

Kommentarer:
Postat av: ass whole

vilken fitta!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback